Vitamin bomb

Vad härligt det är med sol, elelr vad säger ni. Men för tillfället är det massa moln som skymmer solen på himlen.
Så springer mellan solstolen och datron. Men det är lite farligt att ligga ute. Jag sov inget idag när jag kom hem så jag slumrar till lite till och fårn i solstolen, farligt farligt. Men otroligt skönt.
Ska nog ta och fixa lite middag nu också så man kan få i sig lite mat, och fortsätta förbättra brännan efter det.
Orkar inte med så mycket mer idag
Tänkte åka förbi en affär sen i eftermiddag och se om jag lyckas hitta den Vitamin bomben.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,tack =)

2009-08-05 @ 15:16:12
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0