Släpper pluggandet för en liter partykväll

Nu har jag suttit konstant i flera timmar och försökt göra klart den där uppgiften, men det vills sig inte rikgit. Hanna hade tydligen inte samma word i sin dator som dom demonstrerar i så jag får göra klat resten i morgon.

Nu ska jag släppa pluggandet lite och tagga inför ikväll, ska bara fixa lite här hemma nu sen ska jag cykla ner till Fia så ska vi fixa oss inför ikäll.
Det blir förfest hos Martin och sedan vidare till sigges och släppa loss till joddla med siv.
Bilder kommer förmodligen in i morgon.
Ha en toppen kväll.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: nathalie

Ja, det skulle funka tror ja, kan försöka :) hur vill du att den ska se ut och så :p?



www.starcevic.blogg.se

2009-08-29 @ 16:59:32
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0