Älskar detta

Ännu en skoldag avklarad, jag älskar detta. Alla nya människor och allt nytt galet trevligt och kul. Men det kanske blir för mycket nytt i huvudet vissa tillfällen men det sak nog lösas.
Men jag trodde verkligen att jag skulle få panik på föreläsningen eftersom min rygga är helt åt skogen för tillfället, men det gick någorlunda bra, gör väl inte lika ont nu men det är ju inte smärtfritt :S
Fick höra fårn min kusin att både hon och hennes pojkvän hade ont i ryggen. Kanske något som smittar?

Nu ska jag fixa iordning mig lite och ta på mig varma kläder innan jag och syrran och hennes klasskompisar ska ner och kolla på Portugals lanslag i fotboll som är på besök i storstan:)
Får se om det kan bli några bilder på det om vädret tillåter.

Hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0