Uppe med tuppen

God Morgon.
Idag är jag uppe med tuppen även fast jag inte behöver det. Gådagen var mycket lyckad tycker jag. Man kom närmre några i klassen och kommer ihåg vad dom heter så ett framsteg där. Dock var vi inte så många det fattades väl ca 29 från våran klass men det var kul ändå, man fick lite inblickar i hur det kommer vara och tvåorna berättadet lite hur dom tyckte det var. Så nu börjar det kännas riktigt bra.
Vi spelade brännboll, vi mot tvåorna och vi skulle sju självklart få det så svårt som möjligt så vi fick sitta ihop två och två med ett rep fastknutet funt vristen, aj aj aj. men kul var det.
Sedan var det även en 5 kamp mitt lag vann!

Ska inte vara i skolan fören vid 13.00 idag så jag kan nog gå tillbaka till sängen en stund till. Två intruduktioner idag, Marknadsföring och Data och admenistration.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0