Stockholm nästa

Nu har jag nog packat kalrt allt och gjort det som behöver fixas inför imorgon.
Imorgon bitti drar jag till Stockholm för massa shopping, god mat trevligt sällskap och framför allt för att gå på The Voice 09 i kungsträdgården på lördag. Ska bli mycket spännande och massa bra artister. Me like.
Så det blir kanske lite tyst här på bloggen. Men om ni har tur så kanske jag kan testa att mobil blogga hur nu det ska funka men det kanske går? Det var en tjej som stoppade mamma idag och snackade massa abonemang med henne men eftersom vi redan ahr de billigaste i Telia så fick jag en lite present, gratis surf i en månad så man kan ju hoppas att man får ett sms i morgon om att de börjar gälla. Så om jag har den turen så ska jag allt testa att mobil blogga.

Nu ska jag kolla igenom allt så man inte ahr glömt något. Sedan blir de sängen.
Sen kanske man kan hoppas att det blir dett till trevligt samtal ikväll? Om man har tur :)

Finns mycket som snurrar runt i huvudet just nu, you spin my head right round right round. . . Uniefär så :)


Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0