Sista sommarlovsdagen

Nu börjar det dra ihop sig mot sitt slut, imorogn sätter skolan igång igen efetr 11 lång veckors ledighet. Tiden har gått snabbt ändå måste jag säga.
Började dagen men en härlig lång proomenad längs strandpromenaden och utforskade nya vägar, så nu har jag nog hittat en lagon lång runda. Det får nog lie den rundan som jag kommer ta min power walk på morgonen innan dagen sätter igång.
Tog några fina kort idag på vägen men givetvis hitatr jag inte kortet som jag sätter in i dosan så jag kan få in bilden på datorn och syrran har ingen blåtand på datorn så det gick inte så bra som jag hade tänkt.
Nu ska jag nog ta och gå ut och sötta mig på altanen och käka frukost och bara njuta av den sista dagen.
Man kanske skulle cykla ner till havet och pressa lite också?

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0