Sista natten

Efter en underbar dag i solen och massa god mat, blev det en stund av avkoppling och lite målande till skön musik. Råkade dock klanta mig lite så jag tänkte att det var bäst att sluta nu. Så nu blir det söngen som gäller ska försöka njta riktigt ordentligen inatt. Sista natten i min underbara säng innan flytten sen lär det inte bli så ofta.
Ska nog lägga mig en stund på spikmattan också, så man kopplar av ordentligt så dter blir en natt med mycket sömn.
Undra om reaktionerna av att ligga på spikmattan blir likadana som igår. Det är allt lite läskigt det där, men funkar säkert.

Sov gott och drömm sött
Imorgon är det en ny dag och nyamöjligheter
Hugs&Kisses


Kommentarer
Postat av: Nathalie

aaah det skulle jag nog kunna göra tro jag , men du får vänta til nästa vecka isåfall :p



www.starcevic.blogg.se

2009-08-21 @ 10:02:29
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0