På jakt efter bananer

Tjooo!
Då vart det inte längre Juli utan Augusti och vet ni vad de betyder ? Jag flyttar snart bara 20 dagar kvar. Lite skrämmande om man tänker efter det ska hända så mycket på dessa dagarna. Men hoppas att de går ganska fort ändå. Idag ska jag nog bara försöka packa och städa mitt rum fårn grund och botten och även min toalett kan behövas.

Igår hände de absolut inget jag och syrran åkte hem från stugan och sen hade vi inget att göra! Så det blev en härlig promenad med Fia sen låg jag bara i min säng och kollade på film och hade de skönt i min nya mysiga morgonrock, varför har jag inte kommit på att använda de tidigare, det är väl för att min nya morgonrock är så otroligt stor och snygg.
Gjorde även chokladpudding som jag lyxade till det med på kvällen, det avr bara bananer som fattades så jag åkte runt i hela sammhället för att leta efter en affär som var öppen, men det var stängt överallt, så mitt sista hopp var ICA. Så till slut fick jag mina bananer, men de var inget bra köp för dom var inte så goda som jag ville att dom skulle vara.

Nu ska jag ut i solen och schteeka! Man får passa på helt enkelt.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0