Ont i ryggen/svanskotan

God Morgon:)
Ny dag/vecka nya möjligheter. Vaknade ganska tidigt idag, men kunde inte vända på mig, har fått sjukt ont i ryggen/svanskotan? varför? Är sägen för mjuk eller var kan problemet ligga i? Testade att ligga på spikmattan en stund vilket inte gav så stor hjälp i detta? Testade även att ha värme på ryggen men jag äger ju bara ett litet värme hjärta i denna lyan så det gav inte heller något resultat. Så vi får se hur det kan gå idag, sitter i alla fall och försöker få i mig lite frukost och ska iväg till skolan om en timme, det ska jag nog förhoppningsvis klara av. Sedan får jag åka hem och bara ta det lugnt. Tror att det var två föreläsnignar idag så kan bli jobbigt att sitta ner så länge.
Vi får se hur dagen slutar helt enkelt.

Hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0