Massa ???

Nu har jag kommer hem till min lilla lya efter att ha suttit på två olika intruduktioner idag, en i Marknadsföring och en i Teknikstöd för kommunikation och administration. Så nu kan jag inte mer än säga att hela huvudet är fullt med frågor. Panik hur kommer detta gå, men det verkar väldigt kul så man får försöka hänga med så gått man kan fårn början och inte dra ut på allt, vilket jag brukar göra. Så nu blir det ändring på studietekniken. Ska nog kolla in på någon bokhandelshemsida om det möjligtvis finns någon bok om studieteknik det skulle passa mig perfekt.
Men nu ska jag packa ihop det sista och städa kalrt så ska jag och syrran spendera helgen hemma i A-town med mamma och pappa. Så kanske man kan få några av alla dessa frågor utrettade i helgen. Får prata lite med Fia också och se hur hon tycker att det är.
Men vi hörs när jag kommer hem igen :)

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått jätte mycket uppmerkasmhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-28 @ 21:32:42
Postat av: nathalie

hej hej, har haft fullt upp denna veckan men nu skulle jag kunna hjälpa dig . Men vill du att jag ska göra den åt dig eller vill du att jag ska sätta in en som du redan har :D?



www.starcevic.blogg.se

2009-08-28 @ 21:44:05
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0