Hej Varberg

Tjaa!
När är man inte längre någon Anderstorpsbo utan närmare bestämmt en Varbergsbo, känns mycket bra.
Ny stad nya möjligheter som öppnas.
Igår flyttade vi in allt och fixade och hade oss hela dagen. Första natten gick mycket bättre än vad jag trodde, kanske inte sov toppen bra men helt ok i alla fall.

Idag startade vi dagen med en sväng på stan, skulle enr till telia butiken och kolla om vi kunde fixa internet. så det fick bli mobiltbredband. Som givetvis inte vill fungera i min dator men hoppas att det ska lösa sig. Annars får jag väl ta en tripp ner dit på måndag igen och kolla om dom kan hjälpa mig. Men vi har i alla fall en dator med fungerande internet så får väl snylta lite av syrran sålänge.
Blev även lite annat som inköptes idag, 3 stickade tröjor till priset av en tröja på Bik Bok. typiskt att dom ska slå igen den butiken en av de bästa butikerna jag köper mina kläder i men men, det är ju inte så långt till Kungsbacka eller Gbg så jag ska nog överleva.
Sedan köpte jag även ett par nya promenad skor får hoppas att man kan gå långa ärliga powerwalk promenader utmed havet med dom.

Nu ska vi nog snart cykla ner till lotten till farmor och farfar.

Hejsvejs så länge

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0