Födelsedagar i mängder

God Morgon!
Ännu en härlig dag att vakna upp till. Solen skiner och det är varmt.
Åkte till Gvd direkt på morgonen för att kolla om ögonen såg bra ut efter att ha sovit med linserna i över 2 veckor nu. Jag måste tacka den som uppfann dom linserna. Det är guldvärlt.
Så nu har jag köpt på mig linser för ett halvår framöver. Men det betyder inte att jag inte kommer använda glasögon för det kommer jag, har ju precis köpte nya så dom kan man ju inte bara lägga på hyllan.
Ska väl fixa iordning det sista här hemma idag och baka lite, man måste ju kunna bjuda på något gott när pappa flyller år.
Jag har nog aldrig vetat så många som fyller år på samma dag, GRATTIS till Josse,Malin,David och pappa. Någon mer som fyller år idag?

Nu ska man kanske passa på att njuta av solen en stund och schteeka lite eller vad säger ni? Sara kommer nog förbi en stund strax för hon ville träffa mig innan jag flyttar. I morgon bär det av ner till Varberg.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0