PANIK !!

Äntligen är den värsta veckan på den här terminen över. Hade svenska nationellt prov idag mellan 8-13, det var faktiskt ganska kul måste jag säga. Men det är ju alltid lite extra segt att komma på hur man ska börja skriva men det löste sig till slut, men som sagt jag komemr nog dra ner mitt betyg i svenska. Så nu håller jag alla tummar jag har för att verklgen få ha kvar mitt betyg.

Efter att ha suttit ca 4 timmar med uppsatsen så gick jag ner på sol och räknade matte i 3,5 timme. . .känner ni igen den Sofia som sätter sig frivilligt i skolan och räknar matte i 3,5 timmar?? Det gör inte jag men vad gör man inte för att man ska klara kursen?
Nu äntligen börjar jag fatta så för tillf'llet så snurrar det bara runt massa siffror i huvudet på mig.

Nu efter denna dagen kan man pusta ut på riktigt för det var den västa veckan på hela denna terminen 3 prov på 3 dagar.
Nu är det bara lite små prov kvar denna terminen men ändå ganska mycket saker so mska hinnas med.
Bara 72 dagar kvar tills studenten, hur många av dom tror ni jag kommer vara i skolan ? Ca 32 dgar PANIK!!!
Vad sägs om att börja sy lite hemma och plugga lite extra hårt nu i slutet och skippa allat vad utgångar heter?

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Usch då. Hur gick provet i svenskan idag då:)

Jag har precis tittat på hockey :) Sj då?

Puss

2009-04-01 @ 22:05:09
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0