Lång helg

Nu är det äntligen helg igen och en lång sådan, veckorna fram til lstudenten går så fruktlöst fort.
Idag satt jag kvar i skolan till halv 3 även om jag slutade vid halv 11 men kännde att det kudne behövas.
Repeterade lite på matten sen gjorde jag även provet på kapitel 3 så nu är det bara  2 stycken kvar innan nationella. Men det ska jag nog klara av.
Sedan satt jag och gjorde lite bild också känner att det flyter på ganska bra nu men mycket återstår, . . .

Fias balklänning
Samhällsprov + fördjupning
Svenska prov + muntliga nationella
Matte prov kap 4 och 5 + nationella
Stundentklänning
Bilden

Sen är det säkert massa jag har glömmt . .

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0