Jag känner inte igen mig själv?

Nu är det verkligen så att man får vårkännslor.
Tro det eller ej men jag känner verkligen inte igen mig själv idag, först sitter jag klar 4 timmar mer än vad jag behöver i skolan sedan så ger jag mig ut och springer, men det var väl lite tack vare Hannah också annars hade det väl aldrig funnits någon motivation till det.
Efter att vi hade käkat och pratat lite fick vi för oss att vi skulle gå ner till Vip och Hannah skulle hyra film och jag skulle köpa mörk choklad. Måste bara säga att det kan nog vara något av det godaste när man blir lite småsugen på något för det är så mäktigt att  man bara atr en bit sen räcker det.
Och nu har vi precis kollat klart på världens sämsta film den var vekrligen usel fanns ingen som hellst handling i filmen så man förstod inget och slutet SÖG menmen nu ska jag krypa ner i min varma och mysiga säng, får ju sova en timme längre i morgon det tackar man aldrig nej till så bäst att utnyttja det ikväll.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jaha, men va kul ändå :) Önskar jag kunnat sy ;P Jag går handel tyvärr =/ Kram

2009-04-02 @ 20:45:23
URL: http://madebyemmie.blogspot.com
Postat av: Emma

Sv: Vad skönt att höra ! Nej jag hade inte det :)

Hv vann med 4-1, riktigt underbart !

Ajj vad tråkigt, vad hette filmen då? Så man inte råkar titta på den :P I helgen ska jag umgås med min pojkvän och på lördag blir det utgång:) Händer hos dig då ? Puss

2009-04-02 @ 20:55:00
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0