11 September

Undra vad som händer idag? hitils har de inte hänt något vad jag vet iaf, de är ju som sagt var en olycksdag idag.
Idag har de bara varit en helt vanlig skoldag med massor utav möten,
först var de skolfota blev ganska nöjd i år tror jag, de såg så ut i alla fall när jag smygtittade lite, sen hann jag sy lite innavi hade en tråkig svenska lektion,
Sen va de möte med 2:orna inför modesviningen, och lite prat med floristlärare och frisörer, och sen de största och avslutande mötet för dagen, elevrådsmöte, de va mycket roligt prat under den timmen, om studenten, balen, och massa annat.
hopaps att de blir ett minnesvärt år som går fort :)

De väsat är bara at jag ahr fått ont i halsen efter den där kanot turen på idrotten i tisdags:S mindre kul så ikväll blir de att ligga under de varma täcket cch dricka te och kolla på tv :9

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0