Sofia är ett hot mot trafiken ;)

ja precis så är de när jag ska åka Inlines som jag är sååå bra på ;) har väl inte åkt sen jag va väldigtliten eller jo en gång på idrotten innan fast då åkte jag bara lite fram och tillbaka nu gav vi oss ut på de riktiga äventyren i nerförsbackar och allt ;)
vem vacker syn vill jag lova ! men de gick förvånansvärt bra om man heter Sofia ;) ramlade inte en ända gång mycket bar gjort . . klarade även de värsat backarna men med lite hjälp av gräset och staket och liknade som fanns i min närhet som kunde stötta mig ;)
Igår på idrotten när vi hade åkt inlines sa jag att jag funderar starkt på att köpa mig ett par men idag n'är jag kom til lskolan ångrade jag mig lika fort :P för de va ingen vacker syn man möttes av i klassrummet
en klasskompis hade blivit så inspererad på av idrottslektionen så hon tog fram sina inlines hemma på efetrmiddagen sen och med oturen i sig så rammlade hon och bröt ena armen och den andra har hon fått en spricka i så hon kan inte gör så mycket nu på ca 2 månader :S suuurt ! lider med dig hoppas de komemr bli bra =)
fast visst vorde de lite kul i alla fall att köpa ett par och öva upp sig lite så man kan bli en gudinna på inlines ??
får fundera en och två och till och med tre gånger innan de blir ett par tror jag;)


image59
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Sabine

haha läskigt å åka inlines ju

2008-05-08 @ 20:20:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0