Sliter och har mig

Idgah ar jag verkligen slitit hårt med allt skolarbete =) känner mig riktigt duktig för en gångs skull och inte sjuter upp allt in i de sista.
idag har jag nämligen gjort klart nästan alla bilder till kultur och stilhistoria boken=) har nog 8 kvar skulle jag tro och sen ska jag bara färglägga alla men de hoppas jag att de går fort sen är hela boken klar =) ska börja fixa lite med de i helgen annars har jag ju onsdag nästa vecka på mig också när vi har studiedag så får man en hel vecka ledigt utan massa stress med den boken innan den ska vara inne den 29/5.
sen har jag även gjort lite bild idag me mina två historiskabilder ska bara färglägga dom också sen är bilden ochså klar gött gött =)
sen är de bara två prov kvar denna terminen också :S men de får gå slutar trots allt skolanom 4 veckor så de e skönt lite slit nu på slutet får man tåla helt enkelt ;)

Tack för att man stannade kvar i skolan och målade den där sista timman innan historian :P trodde att vi inte skulle ha någn historia för läraren va inte där så nästan alla gick hem men vi va några få som orkade stanna in i de sista och tur va väl de för sen kom han så på tisdag kära bvänner när resten av historiagruppen sitter på lektion så har vi som va där idag kompledigt ;) lyxlyx ;)

sen har jag stor städat idag också så jag har varit riktigt duktig ;)

Kram S

Kommentarer
Postat av: Sabine

duktigt å plugga så mycket :)

2008-05-17 @ 08:31:13
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0