massa massa pluggande

ja idag har de blivit en hel den pluggande. . jag började direkt när jag klev upp ut sängen men att kolla lite på historian och kom fram till att de va väldigt svårt :S men men de va bara att bita i de sura äpplet och göra ett försök men de gick inte så bra så jag och vicke bytte ämne ett strot tack !!
sen fortsatte jag lite med kultur och stilhistorian för jag tänkte vara lite duktig denna helgen i alla fall och försöka få de klart så fort som möjligt =)

sen kom jag hem fårn dansföreställningen för en liten stund sedan de va faktiskt roligare än va jag trodde =) guud va bra dom dansade =)

och så nu ännu mer pluggande ska skriva klart kultur och stilhistorian nu tänkte jag och sen blir de fixa sig innam na ska in till älsklingsgrannarna =) och kolla på melodifestivalen och äta lite mat =) mys mys

så nu blir de att sätta sig vid skrivbordet igen och PLUGGA igen=P hehe

PUSS! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0