Guld stjärna till mig !

Det är nästan så jag skulle vilja ge mig själv en guldstjärna idag =) så duktig har jag varit !
Jag har pluggat massa hela dagen gjort klart kultur oc hstilhistoria texterna nu är de bara bilderna kvar =) och förutom de så har jag målat 1 stycken modeller till bilden som jag bara ska fixa kläder på också =) man måste ju få vara lite duktig ibland =)
ska sätta fart varje helg jag är hemma så man kan ta de lugnt den i slutet av terminen =) gött gött

sen får man ju skryta lite också hehe eller min matte lärare sa de passa på och skryt nu när alla andra sitter och pluggar och du kan ta de lugnt och göra annat .  . . så nu har jag bara 2 lektioner på måndagar , onsdagar och fredagar =) kan de bli skönare jag går ju typ inte alls mycket i skolan längre fast de är gött =)
är ledig från matten i 2 veckor nu och sen har vi ju lov och 3 veckor praktik sen ledig en vecka till fårn matten och sen blir de gå på mattelektionerna i 3 veckor innan nationella och sen ledig 4 veckor fårn matten igen så de är gnaksa gött i alla fall=)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0