En sandig Midsommarhelg

I fredags var jag något stressad på morgonen när jag vaknade, Midsommarafton jag jag visste inte om jag hade packat mner allt så de blev till att springa runt i hala huset och tänka på vad man skulle behöva ha med sig =) och till slut blev även jag klar med allt packade :)
Åkte till Mellbystand med, Jev, Toni, Johan, Benge, Josse,Dennis;tessan, Walter, Länki, Jokk och rihad eller va han hette :)
party party hemma hos Deg=) de va nice :P inte så vidare mycket folk i hellby bara men de va väl kul i alla fall=)
solen lyste i alla fall men sanden yrade mest hela tiden så efter helgens visit vid kusten så hade man sand överallt :S
Men en hyffsat kul Midsommar helg har de väl trots allt varit måste jag säga :)

Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0