Varför händer allt?

Har avklar ännu en dag på jobbet idag. De är faktiskt inte så farligt och jobbigt som jag hade förväntat mig så de känns könt, de jobbigaste är att man måste gå upp så förbaskat tidigt på morgonen, vilket i sin tur leder till att man inte kan vara uppe till midnatt dagen innan. Menmen jag får ju pengarna sen trots allt så de får man väl se fram emot och stå ut dom här veckorna som är kvar.

Sen pratade jag även med en klasskompis idag, härde att de hade hänt en dödsolycka i Halmstad.och de va 5 ungdomar fårn Jönköping som va med i de och en barnfamilj fårn Gislaved. Så jag tänketa att man borde ju veta vilka de va som va med i olyckan :S och jag trodde helt rätt vilket inte va så vidare kul men de är de aldrig med olyckor :S
I bilen från Jönköping va de fyra 17 åriga ungdomar och en 18 åring som va påväg ner till Halmstad för att åka på ett kristetläget och påvägen ner blev någon av bilarna blänad av solen vilket iledde krashen.
två av 17 åringarna avled en av dom gick på min skola. Sen fick jag även veta att en kompis var med i olyckan, eller känner han inte så bra men vet vem han är och sånt. Han har precis vaknat efetr att ha legat i koma. hoppas att allt kommer att bli bra med dig.

Usch va jag hatar sånthär ! Nu under de här två åren jag gått i Jönköping är de två stycken som har dött på skolan hur kul är de ?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0