Stress helt i onödan

Idag stressade jag näsatn ihäl mig för att jag skulle hinna med allt på jobbet för nu har jag fått ytterligare 2 områden att städa. Men vet ni jag gjorde allt detta i onödan för när jag kom till de tredje området och gick runt och kollade såg jag att d einte va något att städa där, men va de så konstigt ? Hon jag ska städa åt nu i 4 veckor städar kvällsskift så hon städae ju ifredgaskväll och efter de har de inte varit en kotte på vårdcentralen så jag stressade helt i onödan men jag hade lite att göra  i alla fall. Men nu är jag helt slut efter allt flygande och flängande så nu ska jag softa lite och sen ta mig ett tränignspass!

btw. läste en tidning idag på rsaten och efter denna dagen så känns de inte så bra att ha läst de, för de stod nämligen att de är av all stress man får finna! Tänk på de alla ni som stressar runt i onödan och undrar va era finnar kommer ifrån xD

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0