De tar på krafterna

Jobbat och slitit sen kl 6 idag :S de tar på krafterna ska jag bara säga fast idag va jag så trött så jag kunde somat vilken sekund som hellst så jag tog de tidiga bussen hem=) de va skönt har precis fått i mig lite lunch =)
Funderar på att spola tillbaka tiden så långt bak att man kuden vara så liten och bara kunna sova middag=) så de blir nog en lite tupplug om en stund så man orkar med 5 hela arbets veckor =)
Annars har jag väl inga direkta planer för dagen ? lite pluggande till teoriprovet lär behövas och sen blir de väl en promenad om vädret tillåter =)

Puss

Kommentarer
Postat av: dolly

jobbar man 8 timmar om dagen är man helt slut när man kommer hem på eftermiddagen. Skulle vara skönt med "sovstund" på jobbet hehe :)

2008-07-08 @ 12:55:48
URL: http://dolly.blogg.se/
Postat av: dolly

hehe ja det är underbart. slänga sig på soffan och njuta :)

2008-07-08 @ 15:25:26
URL: http://dolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0