Är sommaren här för att stanna?

Har precis hoppat ut ur duschen, de va såå härligt säger jag bara!
Äntligen har Sommarvärmen kommit till oss, men är den är för att stanna?
Man kan ju hoppas de i alla fall så man inte kommer till baka till skolan lika blek som förut.
Idag har jag i alla fall jobbat på soom vanligt.
De är segt att gå upp så förbaskat tidigt men sen blir de faktiskt ganska kul på jobbet.
Sen har jag faktiskt hunnit med att sola lite såå härligt är de.
Får hoppas att hela helgen kommer spenderas ute i solen också.

Tro de eller ej idag har SOFIA varit ute och sprungit! inget man kunde tänka sig va?
Men de va sååå härligt när man väl kom hem och kunde häva i sig 2 liter vatten.
Men detta är bara början i mitt lilla projekt eller va man ska kalla de.
Mer lär ni nog få höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0