Ännu en Trött och sliten dag

Idag har jag varit tröttare än någosin på jobbet. ändå gick jag och la mig vid kvart över 8 i gårkväll. varför ska man vara trött då?
Gick i alla fall hem tidigt, för att sova innan jag sk aåka iväg i eftermiddag, Men hur blev de med de? inget sovande i alla fall. Har precis kommit hem från en lång och härlig promenad med Sofia. Nu är jag allt lite piggare. Ska ställa mig i duschen nu och fixa iordning mig innan de bär av till Borås för Shopping, god mat och Adam Tenstad.
Får se om de blir något shoppat dennna gången.
Ska föröska få med mig kameran och fota lite också.
Hoppas ni har en underbar och lite solig dag i alla fall i detta regniga Sverige

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0