vad ska man säga??

Ja då va de väl skola igen då =( inte de roligaste man kan tänka sig men de gick i alla fall jag överlevde ju första dagen igen efter lovet men de va nog tack vare mina solstrålar som gjorde tillvaron till en lättare plats att visstas på =) de är ju som sagt vr inte så vidare lätt när de finns endel motstånd i klassen och så =( men nu sitter jag ialla fall hemma i mitt lilla mysiga kryp in som skulle kunna vara mycket mysigare också=) men jag skulle ju helt kalrt kunna vara på en klart mycket bättre plats just nu =) närmare bestämt hemma i mitt riktiga hem =) men nej så är de inte i mitt fall när man väljet att gå en linje som inte finns på närmare håll =S men så klart så har man ju redan börjat tröttna ÄR DE VERKLIGEN DETTA JAG VILL??
de kan man ju fråga sig ibland =S eller jag har dom tankarna krettsande i mitt huvud hela tiden just nu =( hur kommer framtiden se ut igentligen?? vad kommer man göra om ett och ett halvt år?? det kanske börjar bli dags att ta reda på de snart =) man måste ju de trots allt när man har en så stor valmöjlighet i kursväg så man väljer tätt kurser och så vidare =S

Men slut diskuterat om de nu vill inte bli på sämre humör än vad jag redan är så nu ska jag nog ta påmig myskläder och tvätta bort allt smink och kolla på GOSSIP GIRL =) den serien är så sjukt bra så de går inte att beskriva de ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0