Tjejkväll =)

gårdagne började ganska tidigt med att vara barnvakt åt söötisarna Agnes och Malin =) ganska slappt om man får säga de =) hehe satt och kollde på en hel bamse film och myste framför brsan =) sen lekte vi ytterst lite sen blev de mera film =) och lite små klipp fårn youtube =) mysigt dom ärbara för sööta dom barnen =) sen fick jag och hanna middag inne hos dom när marie kom hem =) smarrigt var de =) sen blev de en liten tripp till gnosjös simmhall =) mysigt fast ganska kallt i vattnet men de gick bra de med =) 
                                                                 image8
sen efter en hel dag med dom sööta barnen kom jag äntligen hem =) pappa hade stekt super goda plättar som jag åt =) sen bar de av igen =P men inte till vem som hellst utan till en av dom söötatse på joden nämligen Majken =) <3 jag och majken kom fram till att de va uniefär 7 månader sen vi såns sist på 5 juni va de närmare bestämmt =P att tiden kan gå så enormt fort =S de har redan gått ett och ett halvt år sedan vi slutade 9:an ojojoj =O man hinner knappt med att tänka längre =O vi får ta och ses lite oftare elelr va säger du gumman? 
Majkens snälla pappa körde oss ner till tians där vi hyrde jag tror den hette scary video 4 ller något en lite äcklig film xD hehe handlade om en kille dom blev zomie och sen började alla käka upp varandra xD 
men de va mysigt i alla fall fick ju täräffa min sööting i all fall=) sen kom de två söötisar till Minna och Tessan  <3 hehe tessan hade jag inte heller träffats sen den 5 juni =S
de va väldigt kul att träffas allihopa=) de kom upp en massa minnen sen högstadiet de va mysiga tider de saknar dom enormt mycket =) de är ändå 10 år vi har tillsammans flickor eller jag och minna har väl närmare 14 år tillammans xD och fler lär de bli =) <3<3
                                                            image9
sen vid 23 tiden varndra jag och Minna hem åt vårat håll och tessan åt sitt =) jag och minna har bestämmt att vi ska ses oftare nu =) för de har inte blivit så ofta nu när jag bor i jkpg men de ska vi ändra på=)

tack för en enormt mysig och rilig kväll tjejer <3
det blev massa mys och massa skratt <3

puss <3


Kommentarer
Postat av: /M.

ååh vilken fin bild du fick upp på mig xD
jättemysigt vart det

2008-01-04 @ 06:03:12
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0