Studiedag!

Idag har jag har studiedag=) och de har varit en helt underbar studiedag=) kunde nog inte blivit bättre . .

dagen började med att jag gick upp tidigt och fixade mig och förljde med siis till skolan . . hjälpte till på syslöjken halv dagen sen satt jag på pappas kontor vid en dator och sen helt plötsligt från ingenstans dyker två otroligt vacka ögonstenar upp =) och de kan förklara ett och annat varöfr dagen har varit under bar =) hheh sen körde pappa mig hem och jag käka mat och bakade lite sen började jag laga kvällsmaten =) lite tidigt men hopaps den blir god=)

snart bär de kanske av ner mot sporthallen för att kolla på en handbollsmatch =)

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0