PANIK PANIK!!!

Ja kan man ha mer panik än när skolan är bomb hotad och de sägs ligga en bomb i ett skop på samma våning som man just befinner sig på??  fast man vet ju aldig om de är på allvar?? Men alla fick i alla fall panik och sprang ut . . jag var bara tvungen att få med mig mina kläder som just blivit klara så jag tryckte ner dom i en plastpåse =P och följer efter strömmen ut ur skolan där man möttes av massvis av poliser och brandmän =S lite läskigt var de har aldigt varit med om något liknade innan . . vad jag kan komma på i alla fall. . fast de va ju inte precis fel att sluta 2 timmar tidigare =) fast under dom två timmarna kunde jag pluggat massa historia till provet som vi har nästa vecka fast så klart så ligegr ju böckerna kvar i skolan fick inte med mig dom när jag rusade ut ur skolan jag va mitt uppe i alla andra tankar så jag glömde bort den =P fast nu får jag väl ägna lite tid åt annat som behövs görast tex städa m.m

så nu blir de mat time och sen lite städning kanske skriver något mer senare

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0