kan inte sova. . .

som vanligt kan man inte sova när man väl behöver de =S men får väl ta och göra et nytt försök efter detta inlägget.
just nu fyger de massa spännande tankar och vad ska man kalla de viljor runt i mitt lilla huvud? massa saker jag vill göra iaf =)

imorgon tänkte jag att efter de lilla besöket på den gammla skolan ska jag sätta min framför min kära dator och fix och trixa med min blogg och se vad vi kommer fram till. . jag hoppas att blir något litet i alla fall. sen ska jag sno med siis kamera till skolan och fota lite på vägen hem tänkte jag och även under dagen man får ju passa på när man är ledig =)

så i morgon blir den stora höjdpunkten att planera om mitt blogg så den blir massa massa mer exklusiv och rolig att läsa så i morogn hoppas jag på en NY START av min kära blogg =)
har fått massa härlig insperation av bla MARIA & ELIN =) och massa annt flyger runt där inne också som bara vöntar på att få komma ut =)

så nu ska jag försöka sova igen =) hoppas på de bästa=)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0