Ingen bra dag idag=(

Dagen började med sömnad och allt gick bara fel fick sprätta massa och sy om massa =S inte kul blev lite lätt irriterad och så =S sen så övergick dagen till en natur lektion hel ok =) sen var de lunch och man upptäckte massa folk som man inte har sett innan =P lite kul=) sen fortsatte de med massa mer sömnad =S och allt fortsatte att gå fel=S sen fick jag reda på betygen på min jacka och klänning . . . jackan fick jag VG på och klänningen fick jag MVG på jippi !!! sen så fick jag aldirg veta vad jag fick på min tunika för då blev fick vi veta att skolan var bombhotad så då fick vi gå hem. . .sen eller nyss så kom världens STÖRSTA spindel =S säkert 5 el 6 cm i diametern super vidig och den kröp in under kylskopet =S ÄCKLIGT om man känner mig bra så vet man att jag hatar spindlar och andra småkryp =S

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0