Värnamo

Aha idag har jag varit med kusinerna i Värnamo dom skule fixa pass =P de finns ett proböem med lilla värnamo och de är att de tar ca 10 minuter att gå igenom alla affärer där. . . så i uniefär en timme visste vi inte vad vi skule göra =S hehe surt köpte inget , väntar hellre till vbg på torsdag =) fast jag har sagt till mig själv at tde inte ska bli några dyrare kläder fram till påsklovet =P måste spara mina pengar lite nu=) får de hur de går med de men jag hoppas på att de går bra =)
är ganska trött nu så jag vet inte vad jag ska göra borde gå en riktigt lång promenad efetr den där fetto måltiden på Mc Donalds hatar de !! jag fattar inte hur folk kan tycka att de är gott där =S så jag får väl ta mig i kragen och försöka gå ut en stund i alla fall =) de skulle vara skönt att bara vara ute och gå länge riktigt länge !  . . . i morgon blir de nog en lång morgon pfomenad skulle jag tro, vi får se .

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0