Vad har flugit i mig??

Jag har tydligen inte fått nog av städandet ?? det måste vara något som flugit i mig ! fast jag måste erkänna att de är ganska kul att städa tråts allt =)
Idag har jag städat min toa så den är helt ren och fri fårn damm och allt står prydligt på sin plats =) men inte nog med de så håller jag även på att hjälpa mamma med att städa inne i tvättsugan =P fast just för tillfället så står allt bara i en ändå stor röra ute i hallen =P så lite städning återstår innan de är klart =) 

bara för någon minut sedan fick jag reda på att jag inte behövde vara barnvakt till min älskade malin idag, fast får se om jag går in dit  en stund i alla fall de bros på vad jag hinenr ska ju baka en smarrig rulltårta senare idag också=) 

kanske slriver några rader senare också=) 

PUSS!!  


Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Jodå, det är så bra så! :)
Märkte precis att jag inte svarat på mina kommentarer på tre dagar, så nu har jag ett helt hav av ord och synpunkter att paddla genom :P

2008-02-03 @ 15:44:47
URL: http://superahoe.blogg.se
Postat av: Ahå

svar: Nja, inte så speciellt mycket besökare faktiskt:P Det är bara under dagarna när man ligger på mest aktiva listan :)

2008-02-03 @ 16:34:33
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0