Tjejsnack vecka 6

Astid Lindgren

♦ Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer?
  Jo de har man ju =) Astrid var en stor klassiker när man man mindre=)

♦ Vilken/vilka favoriter har du?
   Barna i Bullerbyn

♦ Vilken Astrid Lindgren- Figur kan du absolut inte med?
   ingen vad jag kommer på för tillfället =P
  
♦ Vem av Astrid Lindgrens- figuret är du mest lik?
   hmm ingen aning =S min syster sa Pippi men fårga mig inte varöfr för de vet jag inte kanske för att båda är lika envisa?

♦ Vem av Astrid Lindgrens-figurer skulle du vilja vara? Varför? 
   Madicken flög upp i mitt huvud så får ta henne

Tryck på bilden=P

image28
  

Kommentarer
Postat av: Sabine

Gå in på susnet.se eller något sånt. Där står det hur man gör.

2008-02-07 @ 20:05:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0