Tjejsnack v 9



Djur


 

Har du några djur, ras & vad heter de?

 två kaniner , en flygande hållendare & en löwen =) Linus & Ludde & sen har jag några fiskar =)

Är det något djur du skulle vilja ha, vad?
 
 nää inte vad jag vet=P

Är det något djur du inte skulle vilja ha och varför?

 orm och små kryp=P

Om du fick vara ett dhur en dag, vilket, varför just det?

 hmm svårt. . .en tiger kanske för dom äger ju skogen ;-)

Finns det något djur du är rädd för, vilket?

  jaoo=P de finns de väl ormar och små kryp getingar xD

PUSS!

  • Finns det något djur du är rädd för, vilket?

Kommentarer
Postat av: John

Jag visste inte att tigrar levde i skogen! ;) Ormar e äckliga, så där håller jag med dig till hundra procent!

Vi ses

2008-02-29 @ 10:06:39
URL: http://johnkjellquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0