Städdag

Idag har det varit en kalas bra städdag!
Dagen började med att jag gick upp jätte tidigt tro de eller ej 8.30 stod de på klockan när jag gick utan för dörren på en morgon promenad , det var så otroligt sköt måste jag tillägga =) jag va ute i en timme!
När jag kom hem igen fixade jag lite frukost och duschade =)
Sen åkte jag och mamma en liten kort runda till Smålänningensoch kollade om de fanns något roligt . . . jag kom hem med 4 par sööta sockar



Sen började allvaret med städningen !! jag tog ut allt ur alla mina lådor och hyllor och slängde massa gammla saker som inte behövs längre =) så nu är de prydligt i varända lite hylla i mitt rum=) 
Här är en bild från mitt nystädade rum de kommer kanske fler i morgon=)





PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0