nyttig nyttig nyttig =)

tjoosan =) kan man säga något mer än att man har studiedag imorgon? fatta va gött först helg sen så en dag i skolan och sen ledig igen kalas kul =) sen har man ju sovmorgon till 12  på onsdag =) jag känner på mig att denna veckan kommer bli en underbart skön vecka med massa av spännaden händelser =) massa kul helt enkert =)

Tisdag: ledig, vickes 18års fest
Onsdag: sovmorgon/skola/träna
Torsdag: slutar kl 1 istället för 5 sen kommer älsklingsSARA!! /shopping mm
Fredag: skola/åka hem
Helgen: massa kul får vi hoppas =)

de är bara en liten del av alla skojjiga saker som kommer hända i veckan eller jag hoppas de i alla fall=)
sen så får ja inte glömma att säga att idag har jag blivit nyttig på riktigt har börjat en 20 dagars avgiftningskur eller vad man ska kalla de xD så alla slaggprodukter försvinner i kroppen och så =) den där drickan va väl ingen topp tio hitt men den ska nog gå att dricka i 20 dagar i alla fall=) men ett problem man blir satans kissnödig :S men men får hoppas på ett lyckat resultat sen bara =)
och sen blir de ju så klart massa frukt även denna veckan =) likt de flesta veckorna =)


PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0