Händelserik dag !

Idag har de hänt mycket =) först och främst började jag och emma med projekt arbetet på allvar idag hopaps jag=) så vi inte ändrar oss igen=) för då hinner vi aldrig klart =P
sen har jag också valt individuella valet till 3:an
så här bev de =)
1: hälsa och livskunskap & fotografisk bild
2:  webbdesign, idrott och hälsa B & airobic och hälsa
3: hantverk E & massage

hoppas att jag får mitt första val =) fast dom andra rär väl inte helt fel heller =P =)

sen så har jag även gjort en sak som jag absout inte igentligen vågade men gjorde ändå =P nämner inget om vad de va men pirrigt är de i alla fall=) 
vi får väl se om de blir positiva eller negativa reaktioner=P
sen har jag även städat min lilla lya idag=) dammsög och torkade golv och fixade lågor och massa =)

och nu för en stund sedan släppte jag även min locktång =P som jag suttit med i ca 1 timme =P fast de kanske va ganska onödigt för jag ska ju sova sen och då kommer dom ju typ vara borta i morgon eller jag hoppas att de finns några kvar så man slipper locka hela håret en gång till i morgon=P

så min dag har varit väldigt händelserik om man säger så=P hehe

längtar tills i morgon få blir de mys party hemma hos ida =) med bastu,bad och film och god mat mm =)

vad händer här näst??


PUSS!!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0