Shopping i Borås

Igår va de shopping i stora staden Borås som gällde, jag Fia Hanna och Emma åkte på en lite shopping tur som sträckte sig över hela dagen, började med kanlleland,
fick med mig lite saker hem i alla fall vilken min plånbok inte uppskattar alls så de får bli ett litet shopping förbud ett tag nu vilket komemr bli svårt. . .
Köpte två koftor på carlings och en tröja på gina
Innan vi åkte från borås så skulle Lilla BLONDA ja tanka hahha de måste ha variten vacker syn må jag säga men bilen fick i sig lite bensin i alla fall så vi kunde åke förbi gällsad på ägen hem. n'r vi hade gått ett varv inne på lager fårgade fia om de inte fanns slipsar någon mer stans. . så vi fick gå tillbaka fårn början igen gillar inte detta laborint system man måste ju för guds skull gå igenom hela butiken om man missade något i början. Så vi fick ta oss ett varv till och de varvet tog ca en timme de också ;) men kul hade vi
Sen fick jag även med mig ett par skor hem men de är inte värt att nämna för då stryper väl mamma och pappa mig. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0