Lucia

Idag e de Lucia fy va tiden bara flyger iväg, de är knappt ett halvår kvar i skolan komemr man hinna med allt? lite smått stressad men de ska bli så grymt skönt.
Nu är i alla fall alla julklappar inköpta vad jag kan komma på, säkert något man kommer på dagen innan julafton de bukar vara så.

men va ska man önska sig själv? jag har inte sagt något till någon vet allverligt talat inte vad jag vill ha?! brukar kunna rabbla upp massa önödigt som bara ligger och skräpar
Får ta mig en funderare i morgon och bara planera framtiden och allt annat som jag ahr tänkt göra i helgen.
Ikväll blir de mys med Josse och några av hennes kompisar ska nog kolla film och så.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0