19 december JULLOV

Idag började äntligen de efterlängtade jullovet nu känns de lite som om de är helg hela veckorna vilket är en befrielse man kan sova länge och vara uppe sent :)
Idag va jag först och klippte mig efter avslutningen blev ganska nöjd faktiskt, fast har fått panik på mitt hår nu de har gått av :O tro de elelr ej men mitt hår ser ut som en risbuske inge kul de. . . men men nu ska jag vårda mitt hår av hela mitt hjärta och hoppas på att de ska friskna till. Nu blir de ingen färg, slingor eller permanent för mig inte. Snarare regelbunden klippning var 4 vecka.
Ikväll får vi se vad som händer för min del har städat hela mitt rum och min toa borde kanske dammsuga och torka golvet cosk åsen får vi se vad som händer ikväll, hade varit mysigt med lite filmmys med någon underbaring ? vi får väl se vad som händer någon som e sugen?

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0