Tjejsnack v.12

Motion


Gillar du motion? om inte, varför?
Jag älsakr motion speciellt att vara ute och gå =)


Motionerar du/vill motionera regelbundet, hur ofta?

JAg borde göra de oftare =) men de brukar i regel bli gym 1-2 ggr i veckan och sen ute och gå ofta men ska förska ta mig i kragen nu och köra hårdare=)

Hur långa är/vill du ha mottionspass?
hmm brukar träna varav ute och gå typ 1-2 timmar =)

Vilken typ av mottion gillar du/ägnar du dig åt?
jag gillar variation=) tenns, gym & vara ute och gå=)

Motioerar du hellst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
träna gör jag hellst med någon men vara ute och gå är skönt ensam=) fast kul med sällskap där med=)

KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0