Österrike

Tjoo!
nu va de ett litet tag sedan jag skrev i min blogg men nu får ni anledningen jag har nämligen först varit i tyskland och firat farfasr osm fyllde 65 och sen åkte vi vidare ner till österike för en veckas skidåkning kalas kul har jag haft de =)
De vhar varit ett helt underbart lov, de va nästan så man inte ville åka hem i söndags =( men man hade praktik man va tvungen att gå till när man kan hom minder kul om man säger så, hade ju mycket hellre stannt längre i österrike =)
jag ska inte skriva så mycket om resan nu i alla fall de kanske kommer vid ett  senare tillfälle men de är nog bara trist att läsa om när man själv inte har varit med ?? vad vet jag men jag anar de i alla fall.

nu har jag 3 veckor praktik framför mig de suuger men sen efter den är de bara 5 veckor kvar till SOMMARLOVET !! hör och häpna !! dit längtar vi nog allihopa =)

Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0