Massa på en och samma gång

Tjabbba Tjena Hallå!!

Idag fick man stiga upp tisgit minsnn :P skulle till tandläkaren vid 7 så de vara att masa sig upp ur sängen, men men de gick de me fast man va ju lika snygg som ett levande lik!! ;)
De gick riktigt bra hos Tandis fyllde på plasten på 5 elelr 6 tänder och rog bort tandsten klyfitg som jag va så ja jag ju att jag hade ätit frukosrt bara för att ho nskulle kunna flour lacka tänderna emn de hade jag ju inte så fick vänta ytterligare 2 timmar på min kära frukost =)

sen blev de en härlig morgon promenad hem och hoppa direkt in i duschen och fixa iordning mig innan jag skulle gå iväg igen xD massa springade hit coh dit idag. sen blev de en tripp till frisören :) mycket behövligt :)
gick förbi Walter på vägen och pratade lite med honom fast de va ingen lång stund minnsann så är de när man jobbar och sliter :P
när jag kom till frisören så kollade hon på mitt hår xD har inte klippt mig hos henne på över ett år men se blir de när de är blilligare att gå til lskolan och klippa sig men så blir de nog inte så många gånger till inte när man får höra att man har en svamp frisyr :S då vågar man inte låta elever klippa mer :P men nu är mitt hår fint och ser absolut inte ut som någon svamp i huvudet längre ;) nu är debara slingorna som fattas :)

sen blev de lunch hos pappa i skolan gasnka god mat faktiskt jag slapp ju fixken som jag har fått där i 10 år ;)

och för en stund sedan kom jag även hem fårn doktorn :P massa ärende på samma dag när man väl fick ta ledigt. men de är nog den mest onödiga undersökningen man kan göra .. . varför sp mycket besvär bara för att man är glute?
jaja slipper den om ett år för då är de ÄNTLIGEN sista gången:)

nu ska jag ut och steka i solen tänkte jag får se vad som händer mer i efetrmiddag ;)

KRAM S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0