En helt sjuk underbar dag !!

hejsan söötsaker ; )

igår va de en såå sjukt underbar dag :) först va jag hos Sara <3<3 pratade massa och sen tog hennes mamma sprutan på mig också en av tre är avklarade nu :)
sen åkte vi iväg till massagen asså de va så sjukt härligt ingen vanlig massage men skönt va de i alla fall:)
sen fick jag för att möta Josse <3<3 asså du va jag har saknat dig vännen !! sen gick vi till Benge hon skulle käka där lite pirrigt har inte varit hemma hos dom på år och dar känns de som :P
men de gick bra och vi hade trevligt :)
kollade på tv och hade de trevligt, sen kom Walter förbi också trevligt värre :) hehe
fråga mig inte varför men vi satt och kollade på disneydags ;) och Josse kunde alla repliker och sånger utantil ;) hehe va gör du på dagarna igentligen Josse?
Sen åkte vi hem till mig, Walterva så snäll så han ville köra hem mig så jag kunde käka lite :) sen åkte vi till baka till gvd och hyrde vill och köpte godis och drog hem till Josse och hade en jätte trevlig och mysig film kväll:) hyrde någon skräck film sen kollade vi övl på 3 andra filmer som gick på tv också :P
kom inte hem förens kl 2 i natt men trevligt hade jag allt ;)
Tack för en underbar dag och kväll ;)

KRAM S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0