en fantastiskt underbar helg

I fredags va de bara slappande hemma, fixk fixa hanna och hennes kompisar innan sigges men annars va de en lugnt kväll=)

sen va e upp och hoppa tidigt på lördagen redan kl 7 på morgonen innan jag traskade iväg hem till Majken =) sen kom även Josse och Erica sn åkt vi ner till morbanan där starten på TRAJET gick=) massa kul va de =) vi kom på 96:e plats av 130 tycker jag va bra kämpat ;) hehe gick där i skogen i 1,1 mil, hade start tid vid 9.20 och kom imål vid 14.15 tiden tror jag så vi gick ganska fort :P
Sen blev de lite mat på Anderstorps pizzeria :P mums inte käkat där på år och dar typxD
Efter maten drog jag ocj Josse hem till mig och packade mina saker och sen drog vi vidare på vår lilla utfyckt xD till GVD hem till josse där vi fixade iordning oss =) massa kul= )
sen drog vi till Grönakiosken där vi skulle träffa Walter och Benge och några men dom ju aldrig sen ringde dom och sa att dom hade ¨kt till Harrys i Vmo men de va tur för dom att dom bara drev med oss annars vet jag en som inte hade blivit glad och hon börjar på J haha
sen blev de en lång och plågsam bussresa till KUlllaberg xD va så förbaskatkissnödiog men annars va de kalas kul på bussen=) och massa kul där också i och för sig =) Jag och Josse ägde dansgolvet hela kvällen ;) haha
sen blev de bussresa hem också seeegt men hem kom vi i alla fall vid 0.3.15 typ :P somande inte förens vid halv 5 dock menmen de är smällar man får ta när man har haft en underbar helg :P

I går ( Söndag) va men dock pigg som jag vet inte vad vid kl 7 :O haha fast somande om och vaklnade vid 11 eller något sen blev de bara slappande framför tv:n hemma hos josse och sen en liten promenad genom hela Gvd typ sen mer film hemma hos benge och lite hioppande på studsmattan och sånt =)

Så för att sammanfatta denna helgen då har den VARIT UNDERBAR =) tack alla som hjälpt till att förgylla min helg ;)

KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0