Stressigt =S

Igår va vi hos kusinerna =) fast de va bara maria av kudinerna som va hemma och henns pojkvän david =) men de va lika kul i alla fall =) de är alltid lika mysigt =) synd bara att vi inte träffas oftare =( men jag längtar tills mitt projekt arbete kommer igång på riktigt för då kommer de bli massor med tid tillsammans med min kära kusin får vi hoppas =) vi har ju trors allt lite små planer om att göra något tillsammsn i fråntiden eller vi pratar om de i alla fall =) hoppas att de blir så med =) hehe

varför ska de vars å förbaskat trist väder på julen man kan ju to att vi bara är i mitten på oktober eller något =S nu ska de vara massor med snö så man kan åka skidor och busa i snön =)

idag har de varit ganska stressigt om man säger så =S de började med att jag vaknade sent år frukost sen satte jag mig vid datorn direkt och började knåpa på mitt religons arbete som ska vara inne den 14/1 de allra sista vi gör i den kursen de är ganska skönt slipper ju religonen sen resten av gymnaietiden i all fall =) GÖTT !! men de är inte den lättaste uppgiften vi ska skriva en berättelse elelr vad man ska säga om 3 familjer var av en är judisk, en muslimsk, och en kristen och dom ska tillsammas äta en måltid med mat som alla kan äta och så ska dom diskutera massa lite knepigt är de =( men jag har i alla fall kommit halvvägs har suttit med den hela dagen fran till typ 5 för då tog jag och min kära syster oss en liten promenad ute i mörkret =) mysmys . . och nu sitter jag ju här igen men jag tänker inte plugga mer idag för de orkar jag inte med lite slappande ska man väl ändå ha på sitt lov =) eller va säger ni ??

sen så kom jag på att jag har massa annat som ska göras innan skolan börjar =S skicka iväg svenska arbetet, göra klart massa bilder, sy klart en klänning och en jacka, och kultur och stilhistoria =S och gud vet allt massa är de i alla fall =(
sen så har man historia prov snart också och vad har man lärt sig på denna terminen typ INGET jag fattar inte hur den gubben tänker . . . asså han är en bra lärare men han lär bara ut till frisörerna känns de som =P men de är väl smällar man får ta bara man gör sitt bästa och får g så har man ju i alla fall ett betyg =) hehe jag ska nog kalara de hoppas jag i alla fall=)

och en lite drygt en timme börjar årets bästa serie eller kanske den bästa någonsin eller inte bästa men en av dom bästa =) ANDRA AVENYN =)
image6
puss på er alla =)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0