Ännu en Torsdag =)

Men inte vilkne torsdag som hellst utan även den sista TORSDAGEN på år 2007!!! och idag har familjen varit i ulricehamn på våran årliga lilla turné som består av att åka till ulricehamn under mellandagarna och bara gå och kolla i alla små mysiga affärer =)
när vi kom fram så blev de en liten rund tripp i ulricehamn för vi skulle leta upp ett gamalt hus som en av jag tror de är pappas mostrar som har bott i de. 
Vi hittade ju huset till slut i alla fall ganska fin men franför allt stort =) man skulle kunna göra de hur fint som hellst. det finns ju trots allt ganska mpnga fina hus där i den lilla byn skulle inte vilja bo där men i vissa hus skulle men ju vilja bo i i alla fall =)
sen gick vi in i massa affärer , inga direkt roliga men de ät ju stämmningen som förgyller de hela =) jag gick in i den glasögon butik och provade några =) hittade ett par super snygga vill ha vill ha =)
men vi gick framför allt in i butiken för att hälsa på någon släckting till oss =)
sen efter en halv dag ute i de trista gråa vädret satte vi oss på gunnars café och fikade mysmys =)

på vägen hem bar de av till gällstad och lager =) fast de va bara en snabb visit =) sprang runt som öra hönor inne på själva lager och letade efter ett par långkalsonger men de fanns ju så klart inga. tror kusinen skulle ha ett par =) sorry gjorde mitt bästa för att hitta ett par iaf =)  hehe
det blev en snabbis in på logofactory också =) hittade ett par termobyxor som blev mycket billigare än va jag hade räknat med men de är bara att tacka och ta emot =) dom blir perfekta till skidsesången bara de kan komma lite snö med =)

sen så måste jag ju bara erkänna att mina föräldrar har ärldens sjukaste humor =P aha den är inte bara sjuk utan otrolit SJUK !! hehe men aja de är sånt man får leva med =) jag överlever ju i alla fall =) heheh

men nu är jag äntligen hemma efter en mysig dag med familjen. har kollat på en film med siis också =) och nu sitter man här vid datorn och lyssnar på ja kanske inte den nyaste musken men bra är de iaf Ace Of Base xD hehe


image5
ha en fortsatt underbar kväll !!
pusspuss <3



Ta ett sandkorn i taget
så blir de kanske som du tänkt dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0