Home Sweet Home!

Nu är jag äntligen hemma på hemmaplan igen, efter ca 9 veckor på västkusten. Direkt när jag kom hem så var jag hos läkaren och har väl fått lite mer grepp om min trötthet och yrsel som har pågått under en längre tid nu. Ska dit i morgon igen och ta lite provet. Tror att halsmandlarna kan vara ett av orsaken till detta. Hatar vissa läkare, har ju haft problem med dom väldigt länge nu, men det är ingen som säger något. Så fick skicka upp en remiss till sjukhuset själv för några veckor sedan, men de dröjer ju evigheter innan man får tid. Så nu ska läkarna här hemma skicka iväg en till ett annat sjukhus så får vi se vad de leder till.
Hälsade på pappa en stund på jobbet innan jag åkte hem, så nu är bilen ur packad och det står mängder med påsar i hela hallen. Så det är bara till att sätta igång och packa upp.
Får bli en väldigt lugn kväll idag, kanske en promenad med Fia och Josse och jag hinner och orkar. Är ganska trött idag, blev ju en sväng till Cheers igår så de blev ganska sent och några lite alkohol på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0